2011 update Leila

Vad som hände år 2011
Jag gifte mig med en underbar kille jag känt länge
Åkte till Maldiverna på Smekmånad och fick en underbar 25års födelsefirande
Min bästa vän gifte sig oxå med sin älskade sedan flera år tillbaks
Jag blev Moster åt lilla Angela
Fick 2 bra jobb som jag kan tänka mig stanna i framöver
Fick aha-upplevelser och fick se nya saker jag aldrig trodde jag skulle få se
Läst klart till över 250 högskolepoäng och snart klar med Juridiken och uppsatsen


Det som kommer hända år 2012
Fast jobb
Körkoret
Flyttat
Börjar träna
Rest minst 3 gånger utomlands- semster med mannen
Klar med examensarbetet med min andra bästa vän




Kommentarer
Anonym

Grym du där! Kämpa på bara!

2012-02-07 @ 00:35:01
Anonym

Grymt vacker brud

2012-02-07 @ 19:24:40
Anonym

SÖTPAJ

2012-02-10 @ 21:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0