Den 23 Feb kommer Leena hem..

Vår vän Leena har åkt till mitt favoritland Australien i en månad och mer. Jag ville inte åka utan min underbara make, så jag lät henne flyga själv till en annan fin vän Moa som bor där nere tillfälligt...
De har nog det trevligt därnere, åhh.
Ända sedan jag såg Steve Irwins dokumentär film om djur vattenlivet där har jag fallit pladask för landet. Jag vill se deras djur, vatten, regnskog och allt annat fint, så jag förväntar mig att Lenna tar med något från Australien som hon kan berätta om!


//Leila


Kommentarer
Leeeeena

Jag tar maaaaassa bilder!! MEN jag kommer inte kunna åka till barriärrevet för det är regnsäsong!!! SÅ jag kommer behöva åka tillbaka till Australien!!! BUUUUUUUUu

2012-02-07 @ 11:39:54
Anonym

Oj då, vilken dålig timing att åka till australien under reegnperiod :(

2012-02-08 @ 13:35:38
leeen

Ja, inte trodde jag att det skulle vara det! BAD!

Btw. det är den 23 FEBruari ja kommer hem ;)

2012-02-09 @ 00:16:09
Anonym

aa vi vet haha vi har skrivit den 23 jan i almenackan, hehehe :) nice välkommen!

2012-02-09 @ 09:39:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0