Leila är en riktigt djurvän..

Jag har arbetat på Zoo och fått möjligheten att hälsa på massa exotiska djur. Jag har även åkt till landet Maldiverna och dykt i barriärrev och lyckats fått se en hel del vattendjur där. Har även fått se på små djungeldjur som de hade där..Det jag fick se i maldiverna var bl.a delfiner, stingrockor, clownfisk, tonfisk, svärdfisk, nemofisk, sjöstjärnor, korallväxter m.m.. Jag älskar verkligen exotiska djur! Sen har jag även fått se/ och vara med djur här i Sverige..
Jag har dykt med hajar.

Jag har varit i samma inhägnad som krokodiler (2 stora krokodiler ligger precis under buren).

Jag har hållt i världens giftigaste spindlar och skorpioner.

Jag har rört och burit på stora ormar.

Jag har pratat med pappergojor.

Jag har arbetat och även klappat/badat med delfiner.

Jag har simmat på samma vatten som en stingrocka som jag såg under samma dag i maldiverna


Vi har ägt en pitbull (syster gör det än idag- hunden nikita)

Fingerapor har studsat på mina axlar och huvud
Jag har blivit bränd av en manet

Min bästa vän under ett barriärdyk i indiska oceanen blev en svärdfisk med lång nos som stalkade efter mig (som ni ser på bilden)


Jag har klappat och burit på en taggig annanasfisk

Jag har varit några centimeter bort från en vild pelikan (fågel) i maldiverna

Jag har fiskat en 7/8 kg fisk, red snapper i maldiverna
 
Jag har varit riktig nära en dödlig spindel

Jag såg en riktig krabbfajt i maldiverna

Jag poserade med sjöstjärnor från havet (indiska oceanen)

Jag har sett färska krabbor innan de äts



Jag har försökt klappa en springande ödla

Jag har haft flygande vampyrhundar över mig

Jag har luktat på elefanter
Jag har gett mat till surikater
Jag har sett noshörningar spetsa varandra live
Jag har varit instängd i en toalett med en hoppande groda alldeles själv i mörkret
Jag har rört på tigrars morrhår och fått min väsk- kedja sönderslitet av de vassa tänderna
Jag har matat lejon med blodigt kött och även lyckats starta lejonbråk då jag råka mata samma lejon 2 ggr av misstag
Jag har råkat fått massa myrbett när foten min inte såg sig för myrstacket
Jag har hållt i bin och humlor och blivit stycken
Jah jag tror jag sett och njutit av de flesta vackra exotiska djur- och husdjur för den delen och älskar alla!

Jah som ni märkt så älskar och respekerar jag djurrrrrrrrrrrrr....
Men det finns 2 djur jag tyvärr har svårt för. Den ena är jag inte så rädd för längre och det är nämligen Katter (Inte så farliga längre eftersom jag kommit mycket nära katter på sistone än vad jag någonsin förut gjort) men inga favoritdjur kan jag lova.

Slutligen RÅTTTTOOOOOR/MÖÖÖÖÖSSSSSSSS.
FY HELVETE VAD JAG ÄR ALLERGISK MOT DEM OCH HAR STARK FOBI MOT SOM JAG EN DAG SKA BOTA BORT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0