Ladda med vårkläder!

Här kommer lite vårkläder som jag shoppade igår. Jag börjar få mer tycke för romantisk mode som spets, pastellfärger och mjuka plagg. Kan värmen komma snart så jag äntligen får inviga min vårgarderob! Idag har jag och Leila suttit med vår examensarbete, fikat och gått på kvällskurs som hade kursstart idag. Väldigt givande kurs som heter pedagogisk ledarskap. Vad som väntar mig nu blir att blugga arbetsrätt och köra lite styrkeövningar hemma. Imorn ska jag och Leila besöka Ingelsta Köpcentrum, så ännu mera shopping väntar oss imorgon :)

// Sandra




Kommentarer
lk

De 2 vita tröjorna verkar va shyssta. vart ifrån?

2012-02-16 @ 09:03:21
Sandra

Från Vero Moda!

2012-02-16 @ 20:49:54
URL: http://brightenladys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0