Mums efter plugget..

Efter hårda plugg-pass från mån-fred, 9-4 flera veckor, flera månader så förtjänar man att äta såhär gott. Efter min 5:e semla för veckan längtar jag till den 6.e sån gottegris som jag är. Tur att jag har Sandra som skämmer bort mig med mässa gott varje dag. Amerikanska söta panncakes från igår, semlor förigår och alltid choklad som trillar ut från hennes hemliga skafferi. Min vän vet hur hon ska skämma bort mig, och det är vägen till min mage. Fett socker choklad grädde ska det vara! mums jag kan leva på sött och onyttigt varje dag men jag börjar ta över från min goda väns livsstil. Träning hälsa nyttigt. Jag ska bli bättre. Efter att jag slagit mitt semel-rekord från förra året då jag lyckades trycka i mig 36 st..om inte mer. I år har jag bara ätit 12 hittills..typ.Neeh Nu blir att äta marabou hasselnöt-choklad och se på film.
/leila
Vissa säger mums. Men vi säger mums mums...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0