Äta efter sin blodgrupp?





Det är många hälsokostrådgivare som förespråkar att man bör äta efter sin egen blodgrupp. Det kan jag tycka låter vettigt eftersom alla vi tål ju inte mjölk, är glutentoleranta eller har sämre matsmältningsystem. Själv kan jag uppleva att jag mår väldigt dåligt av när jag äter för mycke avt feta produkter som kött av olika slag. Jag har hört från en bekant att min kropp skulle må bättre av att steka maten i kokosfett och att jag bör äta mer vegetarisk, vilket  jag har gjort och känner mig friskare än någonsin :) Jag misstänker att jag har blodgrupp B men det är något som jag tänker ta reda på. Ni själva då, har ni koll på vilket blodgrupp som ni tillhör och vilka livsmedel som ni mår bättre av att äta?


// Sandra




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0