Hjälp mig hitta det kära läppstiftet mina vänner!

Obs- ytligt inlägg- hjälp mig hitta läppstiftet!

I dagar, eller tro mig veckor och månader sedan jag såg hur det i milmeter by milimeter på mitt rosa läppstift tagits slut har jag varit på jakt efter samma läppstift. Jag har ringt runt till olika butiker och varit inne på olika smink och hudaffärerer såsom kicks och åhlens i hela staden men inte funnit den, och jag blir så lääässsen... Jag köpte den för ca:1 år sedan på en båtkryssning på min möhippa och sedan dess har jag nästan använt den konstant, och den börjar precis ta slut.. har aldrig älskat eller använt ett läppstift så här mycket som jag gör med denna underbara. Jag hade den på  mitt bröllop och jag hade den på smekmånaden och jaaa= den är förknippad med underbara minnen- men minst sagt passar den mig alldeles finimiaaaaaaaaa! Den är så jag och jag önskar mig inget hellre än denna! Det är min dröööööm.

SÅ ALLA NI DÄR UTE: ERA UPPDRAG framöver ska vara att hjälpa  mig leta efter detta läppstift, någon duktig däruppe please help me? Surprise me?

Märket är från Estee lauder och den heter ibizia kiss Nr 19.

Mina misslyckade försök att hitta samma rosa- nyans...suck. jag letar och letar efter samma färg men hittar aldrig i närheten av detta underbara läppstiftet! Tro mig ingen av dessa tre som jag köpte gillar jag hälften så mycket som den ovan..


Kommentarer
lovisa

parfymeriet

2012-06-23 @ 11:12:03
URL: http://loijvja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0