Gå aldrig till stjärnurmakarna i Norrköping-spiralen

Dålig service, taskigt bemötande, rasistiska uttal och helt diskrimenande åsikter- det är vad ni kommer att bli bemötta med ifall ni handlar varor från företaget- sjärnurmakarna i Norrköping- spiralen.

Min make hade köpt en examenspresent- en klocka från företaget den 17 juni, (observera 7-8 dagars öppet köp har de) Det täcker alltså till den 25 juni. Jag kommer in till butiken den 25 juni för att lämna tillbaka klockan eftersom det varit stängt -3 dagar rött i och med midsommarfirandet. När jag försöker lämna klockan blir tanten sur och beter sig som om jag inte har några rättigheter alls att lämna tillbaka klockan, och hon är både oförskämd och proffsig och vägrar hjälpa mig. Hon plomperar upp klockan och säger: okej hörru du hur kort vill du att jag ska fixa den åt dig, varav jag svarar: men vem har sagt att jag vill att du ska korta av bandet på klockan? det var inte ens det jag kom in för att säga till dig, men nu har du plomperat upp klockan och jag som hade hållt den stängd pågrund av att lämna den tillbaka- så har du nu förstört det genom att öppna. Men då svarar hon jaja då kan jag inte hjälpa dig och tar klockan och slänger den i påsen och överlämnar den till mig.

Det hon frågar är varför jag inte kommit in med klockan tidigare- och då säger jag att det varit stängt hos er i butiken de 3 senaste dagarna så hur ska jag ha kommit in- hon har inget svar att ge, och vägrar hjälpa mig.
Hon säger en hel del oproffessionella saker och himlar med ögonen och tittar inte en enda gång upp till mig, och jag känner i hjärtat hur illa och oproffessionell kvinnan är och säger till henne att det är fel sätt som hon gör det på, men det skiter jag i säger hon.

Jag säger också att jag tänker gå vidare med detta och det slutar med att vi inte kommer övernens och hon låter mig gå ut från butiken helt otillfredställd och sur. Nu kommer det se illa ut för butiken, jag har gått vidare med mitt klagomål precis som jag varnade kvinnan för innan hon la till sitt sista beslut med att inte hjälpa mig och jag kan säga att det stället har inget bra rykte.

Det kommer att kosta dem mer än vad klockan är värd, då deras rykte och värdegrund kommer att sättas på spel. Nu får du skylla dig själv tanten, imorgon hamnar du i löpsedeln. Bye bye.

NEJ TACK TILL STJÄRNURMAKARNA!!!!!

UR-MÄSTER

Drottninggatan 55, Spiralen Köpcenter, Norrköping
Tel 011 13 69 00
Fax 011 18 41 41
Epost [email protected]


Kommentarer
Sara

Oh my vad dååååligt! Inget mer stjärnurmakarna.. BYE BYE! Hoppas dom får äta upp det här beteendet.. De har nog aldrig hört talats om att kunden alltid har rätt.. GO Leilo.

2012-06-26 @ 21:10:02
anna

Aldrig mer för min del heller tack.

2012-07-01 @ 02:05:47
Ida

Vilken jävla pajjastant!!!!!

2012-09-15 @ 13:53:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0