Grattis till min fina vän!

Grattis till Sara och Toni som varit tillsammans i 10 år och firat 1 år som gifta!
Respekt till det. Det är kärlek det.
Ni kommer bostavligen att leva och dö tillsammans i all evighet. Tycker det är så romantiskt att ha blivit född på samma BB utan att veta om det, sedan under tonåren träffas man bara sådär och blir kär, och nu delar man livet tillsammans som 1, och jaaah mina fina duvor ni kommer att krama om varandra en sista gång i famnen innan ni ger er ut i ett annat liv efter detta. Ni förstår. Min speciella konstiga dikt till er, höhöhöhö lev och dö tillsammans, kan inte komma på något finare att skriva till er nu, hihihi.

Grattis Grattis igen!


Kommentarer
Sara

Naaaaaaw min finaste vän Leila! Hur söt är inte du? Blir alldeles varm i hela hjärtat, att du tar dig tid och skriver ett sådant inlägg med så fina ord uppskattar jag verkligen. Så fint av dig. Tack korbane. <3 verkligen!

2012-06-26 @ 21:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0