Man blir alldeles varm om hjärtat!

..Av att veta att hela världen älskar lille-plutt Angela och inte bara jag. Jag är så stolt över vår lilla pärla och hon är verkligen världens gulligaste systerdotter. äR SÅÅÅÅ STOLT ÖVER PLUTTEN.
Jag kallar henne Mosters-gull.

Kolla vad min bästa vän skrivit om henne :)

"SOLSTRÅLE"
"Idag var jag & tjejerna och käkade lunch.
Därefter träffade jag & Leila hennes syster & dotter på stan och vi fick äran att passa henne ett tag. Åh det gjorde min dag. Hon är den sötaste bebisen ever, världens finaste lilla flicka. Och alltid lika glad. Hon är som en solstråle som man aldrig får nog av. Hennes leende värmer hela hjärtat. Åh vad jag tycker om den lilla tjejen. Med hennes ögon kommer hon få vad hon vill här i världen. Och Leila är en jätte fin moster, är så stolt"
:)
Tänk vad en så ung människa kan sprida glädje!


Kommentarer
Sara

Naaaaaw!! Jag har saknat henne sen dess, världens gulligaste bebis! Och finaste moster Leila :)

2012-03-01 @ 12:24:53
lk

Taaaaaaack sarosh=)

2012-03-06 @ 22:57:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0