Oppsss i did it again..

När jag skrev att jag skulle tvätta förigår så råkade jag boka fel tvätttid, och när jag sa att jag skulle tvätta igår hände samma misstag... Dont ask me why men antagligen så tog jag fel på datumet, Två dagar i rad, hehe opps. Men nu kommer sanningen Jag ska tvätta nuuuuu! 5-6 påsar fulla, hihuhihu kul :)
Jag har plugg hemifrån idag och massa att göra med hemmet, sedan blir det möte med frivården för mig och sandra, det ser ut att vara en bra kväll, efter det får vi besök av ett par släktingar :) Men nu blir det att pyssla hemmet, städa, laga mat, tvätta och plugga tills kl 5-6. Finns inget bättre än ett rent glänsande hem! Så fräscht.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0