Didilidooo- Jobbuppdatering


Sitter här i mitt kontor, med massa handlingar/papper utsmetade över hela mitt stora feta skrivbord... Jag håller på med olika beräkningar och beslut för mina klienter, förutom att ta samtal då och då mellan varven.

Hann själv ringa ut 2 par samtal till mina 2 nära vänner Sara och Sandra, Där den ena satt och oroade sig över seminariet vi ska ha på kvällskursen tsm idag, och den andra höll på att baka syriansk bröd.. Hehehe kul att få snacka med vänner mellan varven under en sådan hektiskt dag.. Iaf så ska jag och sandra ha kvällskurs i pedagogisk ledarskaps-kursen där vi ska redovisa om våra egna ledarskapsfilosofi, det börjar inte försen vid 5 ,men då kommer jag inte fixa fram något tills dess, jag kommer vara asssshungrig, för jag slutar jobba 5 eftersom jag har sååå mycket på jobbet idagoch då ska jag försöka hinna vara i klassrummet samma tid, tog inte med mig något extra ätbart heller, och hinner tyvärr inte köpa med mig något, så jag får äta när jag kommer hem.. Eller be maken komma över med en macka, eller något annat litet.. Saras bröd hade suttit fint då, synd bara att hon inte går i samma kurs som mig, hon hade säkert kommit med en påse bröd till mig som vanligt, min lilla feader tänker alltid på mig:). Hon har tidigare skickat med sig bröd till mig som varit klockrent så jag vet att tjejen kan baka gott :)

En till sak: sushi skulle sitta riktigt fint nu, en massa omega 3: mums.


Aja nu får jag sluta drömma om min mage, jag klarar mig från lunchen kl 11 till lektionens slut idag kl 8 :) Hahaha 8-9 timmar utan mat...blupp..blupp..

Men iaf:
Förutom det har jag även en hel del annat framför mig, mest onyttigt och roliga saker på bordet..
Hahaha
Hahaha
hAHAHAHA

oKEJ det är, beredda?

Geisha-choklad
Bulle från förra veckan
Kaka
Halstabletter
alvedon
panodil
miquangin-tabletter
Zyxmint tabletter
Ruttna nötter
läppstift
solglasögon
2 telefoner
karameller
loka

Jah jusste tabletterna är för att jag just nu är sjuk, tappat bort min röst, och har halsförluss, men jag mår toppenbra ändå, känner ingen smärta.. inte just nu, men det är på morgonen och kvällen det krånglar lite för min del.. Hostar lite blod då och då, men annars mår jag topppennnnnn!

Nu ska jag jobba vidare, och sen ska jag gå upp en våning och hälsa på en kollega som kommit tillbaka från semestern, vi har lite att catcha upp :)

Byeeeee


Kommentarer
Sara

Hehehe vad skön du är älskar dina spralliga inlägg, hoppas du mår bättre i halsen? Det finns bröd i frysen som väntar på dig & den här gången fick jag de lite mer fluffiga dom ska vi mumsa på :)

2012-05-15 @ 21:30:20
lk

åhhh gärna saris:)

2012-06-23 @ 11:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0