Tack för de kärleksfulla inristade orden Sara=)

Gooooo mat, gott sällskap och en ännu godare prick framför en, kan det en trevligare dag... Förutom att det inte var idag vi åt, utan förra veckan...der var så trevligt med min fina vän som jag hade saknat massor. Jag kan inte nog säga hur mycket denna härliga tjej betyder för mig så jag tar det en annan dag. Finns inte utrymme nog i detta inlägg men guuu vad jag älskar dig Sara! Och tack för den fina gåvan jag blev så rörd när jag fick den bara sådär, inget speciellt. det är då det räknas som mest. Tack tack! Älskar dig Sara!


Kommentarer
Sara

Hur fin är inte du älskling? Sånna här inlägg är de bästa :D älskar sånt och älskar dig. De som står i den lilla gåvan är långt ifrån tillräckligt! Min ängel :) du förtjänar så mycket mer det vet du :)

2012-05-15 @ 21:27:51
lk

sååååå lite såååå s... de e du värd s :)

2012-05-17 @ 09:56:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0