Klassträffen efter 10 år..

Igår hade vi klass-reiounion efter 10 år! Kan ni fatta? Mellanstadie klassen man gick på när man var tonåring var inte längre den klassen man längre gick i.. men ändå jo det var det. Alla hade vi förändrats och vuxit, någon hade fått barn, en annan hade hunnit med att bli både gift och skild, en annan var på gång med bröllopsplanerna och andra hade åkt in i kåken. Någon hade blivit gay och en annan hade blivit vegan.. Det fanns de som jobbade som mattant,handikapp-assistens, ica:försäljare, bilmekaniker och postbrevbärare samt snickare.. jah det var på den nivån. När frågan passerade hos mig så var det helt andra yrken och sysselsättningar jag haft under dessa år.. man kan säga att de blev imponerade med andra ord..måste erkänna att jag numera inte ska klaga på att jag är 25år och inte hunnit med tillräckliga saker, det insåg jag av klassträffen igår och jisses vad jag tredubblat med saker jag hunnit göra till skillnad från de flesta utav dem.. Det var så kul, jag kunde inte närvara under hela dagen men under kvällsmiddagen dök jag upp och umgicks med de i 2-3 timmar.
Hann ta en enda bild innan mobilen dog tyvärr :( Synd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0