Sandra kom hem nu!

Vill bara säga att jag saknar dig Sandra, galet mycket!
Sandra är nämligen i karibien och har the time of her life med maken! Jag kan lova er att hennes plats verkligen känns. Från att ha setts och hörts varje dag, bokstavligt talat varje dag och så ser jag nu inte hennes söta face lika ofta. Eller hennes namn på telefonen.. Sandra är den vännen som jag har mest kontinuerlig och vardaglig kontakt med och både hon och jag visste att vi skulle sakna ihjäl oss åt varandra. Sandra kan vara den personen som bara skickar ett mess eller ringer för att berätta vad hon gjort sedan tiden vi skillts åt. Haha det kan vara att vi precis umgåtts under hela dagen men åndå så kan vi fortsätta höra av oss till varandra och så ses vi troligen igen dagen efter..igen och igen, och jaah varje dag. Mest för att vi har gjort vår examensarbete ihop, men traditionen fortsätter..Jaaa man har blivit beroende av den ständiga kontakten.. ..därför känner jag mig mer nära Sandra än någonsin, hon har visat att hon verkligen är där för mig och inte bara ytligt, dvs skicka mess och fråga hur allt är, eller ringa en gång i veckan.. utan sandra visar det verkligen VARJE DAG.. Häromdagen var hon så söt och bjöd min syster och hennes familj och mig och maken på en mysdag hos dem, hon vet att syrran betyder mycket för mig, och därför hade hon fixat en grym kväll hoch bjöd hem oss alla.. Sånt uppskattar jag.. Sista tiden har vi gjort mycket ihop, haft fixar-dagar med manikyr och pedikyr, gått utbildningar, kurser och gjort uppsatsen ihop och mer planer är på G :) Det som också är bra är att våra makar kommer bra överens där vi kommer oCh går till varandra ofta på besök, eller går ut på bio eller käkar middag.. Sedan brukar vi även gå till deras restaurang och käka massa gott, och jag känner mig sååå hemma där, bästa stället och servicen!
Ja vi hittar ofta saker tsm vi alla 4... Det är det bästa, parvänner! Hon har visat mig vad vän innebär och jag älskar hennes sätt att vara det på... Jag log brett när jag fick ett samtal från henne häromdagen från miami då hon berättade om allt trevligt de hittills gjort och ska göra, wihoooo. Nu är det en vecka kvar på semestern och guuu vad jag ska krama ihjäl henne när hon anländer. I miss u Darling.

För inte så länge sedan då min familj blev bjuden hos dem på käk & mys.
Sandra, hennes make & min systers  bebis. Visst skulle de passa, hehe..(Sandra är jättebra med barn)

Min vackra älskade gravida syster



Kommentarer
Sandra

Hej hjärtat. Tack för dina fina ord. Det värmer väldigt mycket <3. Du anar inte hur mkt du har funnits i mina tankar här. Ibland tänker jag vad roligt vi skulle haft det tillsammans här. Att få utforska Miami ihop, shoppingen, beachen och den goda maten :) Du skulle verkligen älska maten här, drinkarna och desserterna ;-) Jag saknar dig hjärtat. Imorn åker vi till Karibien lyx kryssning och jag önskar att du och din käre make var med. Ha det kanon. Ta hand om er. Så ses vi snart. Puss o kram på min älskade Leila!

2012-04-21 @ 21:12:25
lk

Vad söt gummis, jag tycker detsamma, och l'ngtar till våra planer!



love u, ses snart:)

2012-04-25 @ 13:03:56
josefin

länkar till min sida, check it in!

2012-06-23 @ 11:15:35
URL: http://josefinaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0