Äntligen hittat kjolen jag letat efter.

Det är nämligen så att jag har haft cravlings efter en hel del saker som jag spanat in och drömt om men som lika snabbt blivit uppköpta, så typiskt mig att hitta något fint men sedan gå till affären och se det borta. Det jag verkligen vill ha i sommar är:

-ett stort smyckeskrin
-den svarta klänningen från gina, lång därbak, kort därfram
-mitt rosa läppstift från EL nr 19 ibizia kiss
-en lång kjol i långa längder (halv vikt i längderna-vet ej vad modellen heter)
-fler festskor
-te- låda
-glas-set med tallrikar, glas och olika fat
-köksmatta
-stor vit spegel till vardagsrummet
-fina vita tavlor
-matta till hallen

Jah det är vad jag kom på nu, men det är mycket mer jag vill haaaaa.

En sak kan jag stryka över- min fina kjol som jag hitta i vingåker för runt 1000 lappen, och dessa kjolar är annars så mycket dyrare än så, med andra ord: ett kap!
Jag ska ta en bild av min kjol hemma men den är lik denna, fast i mer rosa/lila! :) mycket fin är den!

Bild lånad från N.peyres sida
Den är mer lik denna färgen (rosa/lila) men mer modellen på bilden längst upp

Bild lånad från google.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0