Dubbelshopping idag

Hej alla ni som läser detta inlägg ... Som ni kanske läst tidigare idag så var jag (leila) och sandra på Maxi ingelsta stan och shoppade massa fint. När jag sedan kom hem skulle jag ner till city för att fixa en grej (tar en halv minut att gå ner eftersom jag redan bor i stan) ..men oj det råkade bli ännu mera shopping..  opps..
Här har ni mitt inköp från idag.
//Leila

2 likadana vår-transparanta blusar- vit/svart

Fest- halsband och fjäder-örhängen

vardags-armand och strass-örhängen

Jah, lite gott och blandat

Och till sist, ett rött och rosa läppstift


Kommentarer
Shoppaholic

Gillar staaarkt!!

2012-02-17 @ 15:16:01
Sara

Fina köp ni gjort båda två.

Älskar de där två kortärmade blusarna från vero moda, minns att du kolla på dom när vi va på maxi bra att du köpte dom till sist - för dom var riktigt lovely :)



Patt Patt.

2012-02-17 @ 22:20:59
Sandra

Tack Sara. Blusarna är bara för sockersöta. Jag älskar det nya vårmodet som är så feminin och påminner om fransk mode.

2012-02-18 @ 00:07:08
URL: http://brightenladys.blogg.se/
Sara

Ja det finns massa fint till våren, me like!!

2012-02-18 @ 22:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0