Say hello to my best friend

Sara heter hon. En av den bästa vännen runt min omgivning. Sara är lika gammal som mig, har samma intressen, moraler, principer och humor och även utbildning. Jah vi har t.om samma musiksmak. Ibland skiljer vi oss åt, men det är oxå som då vi lär känna varandra bättre. Vad vore en nystarts blogg om man inte började presentera ens nära vänner. Sara är min. Nästa gång ska jag introducera henne mer och de andra från gänget, men nu måste jag käka frulle. Magen kurrar.

Sara & Leila

Sara- En mycket fin vän



Kommentarer
Sara

Och du är min bästa, darling! Det är väldigt härligt att se dig igen min kära. Och välkommen tillbaka till blogg världen vi har saknat dig här <3

2012-02-11 @ 18:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0