Tävlar om en EOS 600D som jag alltid önskat mig!

Hej alla! Jag är med och tävlar om en systemkamera Canon som jag alltid önskat mig och jag ska försöka vinna den genom att berätta om vår underbara smekmånadsresa till Maldiverna år 2011 visuellt.
 
Det enda vi ångrar i efterhand som jag aldrig kommer kunna glömma är att vi aldrig hade med oss en systemkamera som vi kunde fota med och få med allt det fina till resan :( Vi hade en random kamera, liten och fluttig. Önskan om att få vinna Cameran skulle väga upp missen med att inte ha tagit med bra camera till Smekmånaden. Jag skulle verkligen bli så lycklig och tacksam.

Här finns länken till tävlingen om ni också vill tävla :http://vinncanon600d.feber.se/
Wish me luck!


Kommentarer
s.w

Gumman jag hejar på dig. Good luck!

2012-02-20 @ 21:55:37
Sara

Håller med Sandra, Hejja er!

Lätt de finaste smekmånadsbilderna ever! Om inte ni vinner är det orättvist!

2012-02-21 @ 13:50:19
guuu

Undrar om du är modell?! Vad är din längd. Så vaker kvinna!

2012-02-21 @ 21:21:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0