Aj min rygg

Efter en hel dag ute på stan från morgonen till city-stängningsdags får man säga aj för ryggen.. Jah det räckte inte med skola från 10-2, det blev ärenden på stan och shopping från 2-5, hem och laga mat och städa och tvätta, och precis nu sitter jag och andas efter en hel dag. Tro mig såhär ser mina vanliga dagar ut. Jag har svårt för att sitta still länge, jag måste alltid röra på mig och hinna fixa saker snabbt och jag städar typ varje dag för jag är allergisk mot smuts, haha typ jah damm och sånt är ju så ofräscht, så jag har nog ärvt morsans städnoja.. Nätan.. Är nog ändå inte så extrem, inte i jämförelse med stora syrran- hon överdriver sin städning och renhet till max. Hon kan få fnatt och börja städa kl 1 på natten bara sådär. Har nog aldrig sett hennes hus ofräsch eller ostädat och ändå blir hon aldrig nöjd om inte lilla skeden som ligger i diskbänken inte är diskad.. Jah ni förstår hon är verkligen pedant och noga när det gäller sånt :) Ja men det här var inte vad jag egentligen hade tänkt att skriva i inlägget. Ville visa er vad syrran köpt,- massa smink, läppstift, mascara, eyeliner, kajal, puder, rouge, fondation, primer, 4 olika makeup- store puder/mineral, dagkräm osv som kommer från lancome, cliniq, make up och clarins tror jag oxå det var..

Efter att vi växlat pengar i forex för resan till tyskland gick vi hem till mig, jag kastade ihop tigerräkor, färska grrönsaker och kokade pasta som jag sedan la upp på ett stort fat, så här..
Det var goootiiigott.

Nu har jag vikt och placerat all tvätt i ordning, nu återstår bara att vilaaaaaaaaaa. Som min omgivning brukar tipsa mig om:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0