Fredagens uppdatering!

Idag började dagen med att möta upp Leila på stadsbiblioteket där vi satt några timmar med vår C- uppsats. Sedan hade vi vägarna förbi stan och självklart kom jag hem händerna fulla med en massa shopping. Det var allt från underkläder till smink och kläder. Efter några timmar körde jag box med Leena och fyfaan vad hemskt lidande det vart. Instruktören körde så hårt med oss att jag vart så illamående, usch! Resten av kvällen har det varit nytta med nöjen. Alltså plugg och bakverk förstås :) Här bjuds bilder på mitt mästerverk!

Jag hps jag inte suktar er för mycket nu! Det vart kladdkaka med nougattäcke med smält 70 % kakao på. Mums!









Kommentarer
lk

Åhh va gott

2012-04-01 @ 10:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0