Mycket på G and i love it, men..

Det pågår en hel del plugg nu, jag är aldrig den som nämner sånt och jag hatar när man klagar eller rabblar upp saker som något som så stressigt, not my style, men jag måste bara säga att de senaste dagarna bokstavligt varit fullspäckade av examensplugg, kvällskurser, sena jobbmöten och massa intervjuer och besök. Igår te.x var jag utre från kl 9 på morgonen och kom inte hem försen 9 på kvällen, det var allt på enoch samma gång, men jag måste säga en sak. Idag tog jag och sandra en paus för första gången på flera veckor från vårt examensplugg och nu sitter vi hemma med våra egna projekt på varsin sida , men jag blir lite nojjig. Jag vet inte hur man sitter still och bara är, jag tycker det känns konstigt att vara hemma och inte vara ute och göra något slags ärende. Fastän jag tvättar 8-10 fulla tvättpåsar just nu och ska laga lunch samt pluggar med inlämningar som ska in imorgon så känns det ändå för soft för mig. Det känns som om man vilar. Jag fattar inte, jag hatar att sitta hemma och ta det lugnt, jag är jobbmänniska, jag vill göra något vettigare än det här just nu.. Är det något fel på mig? Eller är det bara kroppen som reagerat konstigt på en dags-vila, vilket är oerhört ovanligt för mig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0