Snabb-spontan-besök hemma hos mig

Det började med att vi sågs på stan leena, sandra och jag (Leila). Vi yrade runt som tre kycklingar. Den ena drog in till en affär och köpte saker, den andra klaga på att den gått för mycket, och jag den tredje ville trycka i mig en semla. Det sluta med ett förslag på att gå hem till mig och fika och umgås innan våra kvällskursen skulle börja. Och så blev det, marabouchoklad, finska choklad, nyttiga choklad, digestivchoklad, blandchips, godis, klubbor, banancake, te, apelsin, morot, och nudlar... Hehe fråga inte om varför det blev en sån blandning.. men det blev iaf ett trevligt umgänge med tjejerna idag.. P.s leena visade sin nya tatto idag, och jag som egentligen inte gillar tattos tyckte hennes var fin, så leena var glad för det du:)

Jag, leena, sandra
P.s jag har klippt mitt långa hår:) Titta

Efter att min & Sandras kvällskurs till halv 8 slutade så hann Sandra dööö... typ jah av trötthet. Hehe ringde henne nyss och hon var dödsstrött, så jag skickar henne en godnatt hälsning innan vi ses imorgon för en ny hård pluggdag.
God natt.


Kommentarer
s.w

Haha så skön du e med din kommentar att jag typ dog av trötthet haha, men måste instämma ;-) Så skönt att det är helg imorn :) We need that!

2012-03-01 @ 22:51:24
s.w

Just det glömde påpeka din nya snygga frisyr vad du klär i den och så chic ;-)

2012-03-01 @ 22:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0