Update 2a dagen i tyskland nu

Hej från Tyskland! De två dagarna här hittills har spenderats med mkt mat här hemma och shopping därute! Igår friterade dem Panerade say- asgod färsk fisk, mums säger jag bara med sallad och meze-rätter som man doppar i med bröd...imorgon blir de ute mat- på mongolisk restaurang. Vi har även shoppat i primark och hittat lite saker som kommer till användning i vår.. o även lite fint till nära och kära o de som förtjänar =) ska visa er sen vad jag köpt..10 par skor hittils iaf..dock inte så billigt som jag trodde de va o som jag hört.. men mkt billigare i jämförelse med andra .slänger några bilder


Kommentarer
Saroshe

Vad härligt ni verkar ha det!! Och det ser vårigt & soligt ut :) hur nice? Vad kul att du hittat massor redan 10 par skor var inte dåligt!! I go girl :) här hemma är allt sig likt men du saknas, hur fin är näst sista bilden på dig i jeansskjortan? Wooiweee

2012-03-06 @ 19:46:49
lk

Tack min sarosh du e så söt som hör av dig hela tin. Man märker av din saknad =) hälften av skorna ja shoppat e faktiskt presenter till mina nära=) de svårt o bara köpa grejertill mig så ja hitta lite smått o gott=)

2012-03-06 @ 22:04:18
s.w

Vad kul att du har hittat dig en massa fint :) och vilken snygging du var på alla bilder. Du förtjänar att få äta gott och njuta. Hur är vädret där? Här är det svinkallt :( Vi ses snart vännen.. Pusspuss

2012-03-06 @ 22:45:54
Sara

Det är klart! Du är saknad & det ska märkas! :) jag blir inte förvånad att du letar saker till andra, så typiskt dig! En jätte fin egenskap som är få förunnat. Sista dagarna nu får du se till att unna DIG SJÄLV också :) längtar tills vi ses och du får berätta om allt skoj! :) puss

2012-03-07 @ 00:46:25
Imsexy&iknowit

I LOOOOOVE PRIMARK!!!! I vilken stad e du? Xxxx

2012-03-08 @ 23:21:47
Anonym

Haha roligt namn du har.. i Tyskland=)



2012-03-09 @ 12:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brightenladies

Här får ni en inblick i hur två tjejers värld ser ut. Genom att ta del av flera års erfarenhet och kunskaper som vi har inom olika områden så vill vi dela med oss. Alla resor vi åker, skönhetstips vi skriver om, mat och bakverk vi skapar samt vad som följer oss i vardagen och mycket mer!

RSS 2.0